Млади истраживачи Србије
Вести: SEZONA JE POCELA!!! Izaberite kamp i prijavite se na www.mis.org.rs ili dođite do kancelarije svakog radnog dana od 11h do 15h.

*
Добродошли, Гост. Молим вас пријавите се или се региструјте. 10. Септембар 2010, 08:10

Пријавите се корисничким именом, лозинком и дужином сесије

Странице: [1]   Иди доле
  Штампај  
Аутор Тема: Drzavljanin BiH  (Прочитано 1917 пута)
0 чланова и 1 гост прегледају ову тему.
nikolicm
Beba volonter
*
Ван мреже Ван мреже

Поруке: 3

« послато: 29. Јун 2008, 23:19 »

Cao!Zovem se Milovan i drzavljanin sam BiH.Imam veliku zelju da ucestvujem u ovakvim programima,ali nisam upucen da li u BiH postoji slicna organizacija?Da li bih ja mogao da konkurisem za kampove ovde u Srbiji,jer sam student Medicinskog fakulteta u Beogradu???Ima li neko neki predlog ili savet.Unapred hvala!!!
Сачувана
Јован
Administrator
Ihaha volonter
Ван мреже Ван мреже

Поруке: 485

« Одговор #1 послато: 30. Јун 2008, 00:45 »

То што си страни држављанин не значи ништа :) Било је случајева да "странци" иду преко МИС-а у свет. Тако да: добро дошао :))
Сачувана
nikolicm
Beba volonter
*
Ван мреже Ван мреже

« Одговор #2 послато: 30. Јун 2008, 05:02 »

То што си страни држављанин не значи ништа :) Било је случајева да "странци" иду преко МИС-а у свет. Тако да: добро дошао :))
Znaci jedina razlika je sto bih po vizu morao u Sarajevo???
Сачувана
bolid1
Administrator
Super volonter
Ван мреже Ван мреже

Поруке: 650

« Одговор #3 послато: 30. Јун 2008, 09:19 »

Na zalost Jovan je malo pogresio jer preko Istrazivaca mogu da idu drzavljani Srbije i oni koji imaju mesto boravka u Srbiji.
U tvom slucaju, treba da kontaktiras nasu partnersku organizaciju iz Bosne, a to je Youth Centre Livno.
Сачувана

Јован
Administrator
Ihaha volonter
Ван мреже Ван мреже

« Одговор #4 послато: 30. Јун 2008, 19:37 »

Није Јован погрешио... Преко МИС-а су путовали странци (да их тако назовем) без српског држављанства/места боравка...
Сачувана
nikolicm
Beba volonter
*